Op 1 en 2 juni minder treinen tussen Venlo-Blerick
Door werkzaamheden rijden er op 1 en 2 juni 2019 minder treinen tussen Venlo en Blerick. Arriva zet bussen in.
Lees verderDoor werkzaamheden rijden er op 1 en 2 juni 2019 minder treinen tussen Venlo en Blerick. Arriva zet bussen in.
Lees verderGoed nieuws: de voorgenomen gedeeltelijke baanverdubbeling en elektrificatie van de Maaslijn gaat van start.
Lees verderOp die data werkt ProRail aan het spoor. Daardoor is er geen treinverkeer mogelijk op de Maaslijn.
Lees verderIn verband met Project Vervanging Treinbeveiliging door ProRail wordt de komende tijd aan de Maaslijn gewerkt.
Lees verderDe werkzaamheden starten om 21.30u en duren tot einde dienst. Tussen Nijmegen en Cuijk worden bussen ingezet.
Lees verderOp 15, 16, 22 en 23 augustus rijden er vanaf 20:59 uur, geen treinen op de Maaslijn tussen Venlo en Venray.
Lees verderOp 25/26 juli, 1/2 en 8/9 augustus vanaf 20.58 uur, geen treinen op de Maaslijn tussen Nijmegen-Boxmeer.
Lees verdervan 18 t/m 30 juli komen er meer goederentrein over de Maaslijn door onderhoud op andere trajecten.
Lees verderGeen treinverkeer tussen Venlo-Nijmegen in het weekend van 7 en 8 juli op zaterdagnacht en zondagochtend
Lees verderOp 5, 7, 8, 11 en 12 juli werkzaamheden aan de Maaslijn tussen Boxmeer en Venlo.
Lees verderTijdens de werkzaamheden rijden er op delen van de Maaslijn geen treinen, Arriva zet bussen in.
Lees verderHet Rijk stelt geen extra middelen ter beschikking voor de aanleg van een station in Grubbenvorst.
Lees verderProRail voert op het spoor regelmatig onderhoudswerkzaamheden uit. Deze staan los van het project de Maaslijn.
Lees verderGemeente Mook en Middelaar ziet in ophoging viaduct Heumensebaan kans voor verbetering verkeerssituatie.
Lees verderProvinciale Staten wacht begrotingsbehandeling ministerie van Infrastructuur in Tweede Kamer eind november af.
Lees verderIn deze periode werkt ProRail aan de Maaslijn. De werkzaamheden staan los van het project de Maaslijn.
Lees verderDe extra gelden zijn nodig om het station in Grubbenvorst alsnog te kunnen realiseren.
Lees verderStatencommissie legt besluit om station in Grubbenvorst te laten vervallen aan Provinciale Staten voor.
Lees verderTegelijkertijd wordt een mantelbuis voor een extra glasvezelverbinding aangelegd op de noordelijke Maaslijn.
Lees verderSeinen, bochten, viaducten, bruggen en andere obstakels bepalen de locatie van de portalen en palen.
Lees verderDe kabels zorgen voor aansluiting van de negen nieuwe onderstations op het elektriciteitsnet van Enexis.
Lees verderMeer trappen en incheckpalen om het groeiende aantal reizigers op te vangen.
Lees verderGeen station in Grubbenvorst: dat betekent minder dubbelspoor en minder aanpassingen van de overwegen.
Lees verderOp 12 mei 2017 boog de statencommissie zich over het voorstel om station in Grubbenvorst te laten vervallen.
Lees verderGedeputeerde Hubert Mackus geeft toelichting op het voorstel om station in Grubbenvorst te laten vervallen.
Lees verderMeer informatie over de ontwikkelingen in het project de Maaslijn en de gevolgen voor station Grubbenvorst.
Lees verderHubert Mackus is per 1 januari 2017 de nieuwe gedeputeerde Openbaar Vervoer Provincie Limburg.
Lees verderOver de fotowedstrijd van het project de Maaslijn.
Lees verderVerslag van de informatieavond over het aangepaste ontwerp van het nieuw te bouwen station Grubbenvorst.
Lees verder